Գարնանային գործունեությունը սկսել ենք տարբեր նախագծեր իրականացնելով, նոր բացահայտումներով և բավականի լավ արդյունքով։
Գործունեություն միջին դպրոցում․
Միջին դպրոցի սովորողների հետ իրականացնում էինք «Գարուն մայրիկ» նախագիծը, որը իրենից ենթադրում էր՝ ուսումնասիրել և ստեղծել նախ գարնան սինվոլ, հետո պատկերել մայրիկին անիմացիոն տարբերակով, ապա այդ բոլորը միավորել և ստանալ ամբոջական կոմպոցզիցիա։
Միջին դպրոցից գործեր
Գործունեություն քոլեջում․
1-ին կուրսի սովորողների հետ շարունակում ենք բացահայտել՝ և՛ ծրագրերը, և՛ իրականացնում ենք ինքնաբացահայտման նախագիծ, որի արդյունքում սովորողները իրենք իրենց ավելի կբացահայտեն և կկողմնորոշվեն, թե որ նախասիրության հետևից գնալ։
2-րդ կուրսի սովորողների հետ ֆիլմաշատ ամիս ենք ունեցել, ի հարկե ինքնաճանաչման և արվեստաշունչ նախագծին զուգահեռ։ Ֆիլմերի դիտման նպատակն էր մասնագիտական կողմնորոծմզն վրա ազդեցություն ունենալ։ Լրացուցիչ աշխատանք ենք կատարում ֆոնտերի հետ։
Իսկ արդեն 3-րդ կուսրի ուսանողների հետ աշխատում են դիպլոմային նախագծի տեսական մասը մշակելու վրա։
Լրացուցիչ գործունեություն․
Փետրվար և մարտ ամիսների ընթացքում ունեցանք համագործակցային նախագիծ՝ քոլեջի դաստիարակների խմբի հետ համատեղ, որի շրջանակներում ուսումնասիրելու ենք հայկական ասեղնագորշության տեսակներից մեկը, ապա ստացած գիտելիքներով մշակենք դետալներ։
Որպես մասնագիտական լրացուցիչ աշխատանք մշակել եմ կրթահամալիրի գրադարանի տարբերանշանը, ինչպես նաև ֆեյսբուքյան էջի համար վիզուլի ետնանկար։ Աշխատանքը կատարել ենք Լուսինե Ալեքսանյանի հետ քննարկելով։
Աշխատաժամանակի մաս է կազմում smm թիմի կազմում աշխատանքը, որի համար ամեն օր ըստ օրացույցի՝ մշակում ենք հրապարակումներ։ Իմ պատասխանատվության տակ է՝ սոցիալական էջերի վիզուալ տեսքը, որը ամենօրյա գրաֆիկով և ամակարգչային ծրագրերի միջոցով փորձում եմ ապահովել։
Սոցիլական էջերում գրագետ հանդես գալու մասին անցկացրեցինք սեմինար-քննարկում մուտքի ճամբարի մասնակիցների հետ, քանի որ հանդիսանալով կրթահամալիրի ապագա աշխատակից կարիք կա տեղյակ լինել, թե ինչպես ներկայանալ սոց էջերում լինելով կրթահամալիրի մի մասնիկը։